My Toyboy Table

Image may contain: one or more people and people sitting

So much has happened, that I don’t even know where to begin? I’ve tried to write this blog, every day since Friday and I just couldn’t find the right ‘pucker’ to ‘smooch‘ it. I’ve been distracting myself NO END and I don’t even really know why? I have a lot to say, but it’s all just twirling through my head. Maybe it’s because I had the shittest last week EVER. Just filled with stress and drama.

Yet, before I get to that, I’ll tell you that i’ve had a lot of fun. Being a lifestyle blogger, in order to ‘diary’ out daily and then spread the word like through ‘the streets,‘ you kinda have to commit to moments, where you just *slam* shut your laptop, push away from your desk and go out there and just do some LIVING.

And the best way to live, is to learn everything the hard way. 😉 That was my motto through the whole of my years in LA.

But let me take you back to last week. When I hit ‘FRINALLY’ I thanked the Lord and collapsed with glee. This is what I wrote…Yet didn’t bother posting..

‘This week has been absolutely shocking. Life has kicked me in the ‘knackers’ for five straight, days in a row and all I can even THINK TO DO, is blame it on the weather. It’s been one stress, after another and dramas like no other. My ‘mojo’s’ on point, because being single, & waiting for the RIGHT guy, causes the boys to ‘fast chase’ forward, be they armed with genuine love hearts or lusty ‘pork sticks.’ They’re coming at me….It’s always the way though isn’t it? When you’re feeling all needy, you can’t find a ‘hero’ anywhere. When you shrug love off with a *wiggle,* your yard is filled with ‘milkshake’ thirsty suitors. I like it though. I feel pretty lucky.’

Then I thought ‘BALLS’ to all the drama’s and the stress. The heat can make you dramatic, to the point where you need to ‘Rupologize‘ to yo’ self. I needed a release. So after enjoying really warm family evenings, sunshine lunches, my brother’s ‘dim sum’ birthday and just having the best time loving Ruby & Junior, as we water bombed each other in gardens, cart wheeled, sunbathed and picnicked….I slipped on some shorts and tinkered by way to The Carleton, for drinks, football and casual good times.

I’m gonna try and skim the next couple of days for you.. It all started with a ‘beckon’ and an invitation from my guy friend J.D, to Little Sam Moore to come sit at our table.

I started the night, in a quiet out of the way ‘Power Table’ (lol) and ended the evening having to rename the table my..

TOYBOY Table.

(Even my own friends were messaging me and asking me why I was sat at a table full of young, young, 12 year old boys. Lol Like I said, I AM THE PIED PIPER OF TOYBOY TOWN. I can’t help it. They twinkle into Wunna Land like i’ve got….*fill in the blank.*)

Toyboy’s came out of everywhere? They swung through trees and landed on my benchs. They crawled up from under rocks with pints of Amstel. Some even probably sailed there on toy boats?

I don’t even know what happened?

It started off with ONE…and that was little Sam Moore (who always does the best ‘Ladyboy’ pictures with me, for snapchat views, kicks and Insta like merriment. I like Sam, because he’s always so sweet. I used to work with him and his sisters..So it’s great to have a drink with through the week with him) ..Then TWO…..Another THREE arrived at the table. FOUR, FIVE, SIX showed up, out of the woodworks. They made phone calls. Once must have nudged another. Then another few arrived. Toyboy NINE. TEN…TWENTY. They were everywhere….It was delightful.

A really fun night of football, drinking, and silliness. I mean, The Toyboys excelled themselves. They were ‘breaking banjo strings,‘ talking Paris Hilton, sexting each other, getting read for Lad’s holidays, flirting with ‘chicas,’ making bets with with hope, downing pitchers, passing driving tests, vaping all vapes, telling tales, being tall and just LIVING, their version of their time here on this Earth Ball.

There was one named ‘Ollie’ who I actually bumped into the next evening also. He’s so much fun. My friends and I had awesome next day drinks with Ollie, his brother and cousin..and it was just sooo chilled, even though we did watch people ‘necking off’ with each other to  delightful Northern Soul tracks.

I feel like i’m at a wedding?

Is she in pants?

The evening before Ollie had downed a pitcher of lager (he’s a showman, he gets lost in the moment of fun.) After his show piece, he then tried to make a business deal with me, where he would get his willy out for money and I could take an 80 percent cut of all dollar made. Haha.

THEN he uninvited people to Paris Hilton’s party, explained the workings of his private parts, and claimed his brother punched him in the face (lol.)

They were all great…and yeah I may have got ‘hit’ on a little. Yet I liked it. Haha. I have noticed that when guys are young, they either go for it ‘all guns blazing‘ or shy away, in fear of looking foolish. There’s not grey area. When boys grow…(that sounds wrong)..When they turn to ‘man,’ after having their heart broken, a good few more times, there’s always the issue of ‘grey.’ (And not the good kind that flies with ‘Christian.’)

‘Chrissie, you need to be checking their ID’s! He looks 12. Lol.’

The toyboys ventured into town to play MORE drinking and hitting on girls their own age. My table turned civilized, as I drank Peroni’s with KatyP,  (Did you know that if you drink a pint of Peroni, with a pint of Strongbow, you have a ‘Perongo,’) Sheffield Greg, Ginger Brad, J.D…everyone else who just knocked off shift.

Wait was that another night? I think I had a couple more, got tired and then got driven home?

In fact, I think I’ve merged TWO nights into one. Same faces different evenings…

Oh yeah, because the next evening, the boys took great pleasure in picking up my phone, going through my messenger and replying to some of my DM’s….AS ME!

To be continued. It’s sunny…I need a drink.

ps/ I’ve ended up with a bag full of sunglasses. No clue how i’ve accumulated so many pairs, as only one pair of them re mine and I now have hundreds.

 

 

 

What I Need In A Guy….

Image may contain: Chrissie Wunna, outdoor

Life is flying at a million ‘WTF’s’ per hour. It’s crazy. There’s been kitten strokes, smoke alarms and utter madness, that has been *paused* by bits of calm. So much keeps happening to me and it’s a mixer of ‘all things dandy,‘ drizzled with trips ups. I ‘trip up’ well, so that doesn’t bother me. I can always brush myself off and wink my way forward with a *shrug.* When good things happen, I sort of fill myself with a kitten like’ excitement. Yet, I do get terrified.

But on the whole, I’m glad the clouds have hovered over Yorkshire this afternoon, (today is the Tour De Yorkshire,) as it pretty much keeps me out of trouble. I just can’t keep myself in when the sun comes out to play. Yet that’s what life is about. I’m all ‘Suns out, Wuns’ out. I’m enjoying good times, refraining from over thinking anything and trying to just have fun with everything. You’re a long time dead and well, usually, as the fairytale goes…it kinda all works itself out in the end, doesn’t it?

EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON…

Over the last couple of days, i’ve spent quality time with my friends ‘Katy P’ and ‘JD’ and we’ve all just decided that our love lives (over wine) are shocking. They’re shit. Does it ever get better? Where’s my Prince, who comes trotting along on some stallion, with his one arm *scoop,* ready to sweep me away? Where is he? (Can you tell i’m Needy AF’ today. :))

Katy P: ‘I think it’s hard for you date. I mean, men get the wrong impression of you, because they don’t know you well enough. You’re sexy and they love sexy…yet they don’t see the softer side to you… I don’t know whether they don’t want to, or if they aren’t smart enough to?’

In love, I’m sassy and i’m quite the seductress…and I love that about me. I’m forward. More forward than the guys I’ve met. I wish guys WERE more forward with me. YET, at the same time i’m a hopeless romantic…and I can’t help that. After years of failed ‘love’ ..all the way around the world an back, (lol) i’ve learnt to appreciate the small things and treasure the simple things in life.

I do like to feel ‘impressed’ by a guy. I enjoy being chased. I love being ‘wooed.’ I’m not gonna say that I don’t adore the finer things in life, also. However, a guy could buy me a room filled with diamonds, upon diamonds, to show me how much he cares…and I’d appreciate the effort, whole heartedly. But i’d never appreciate that over a simple ‘love letter,’ as that’s something i’d hold close to my heart forever. I’m creative and I adore a creative gift. If i’m being honest, I’d adore a creative partner.

Anything ‘complicated’ or too difficult…is not something that I’m going to enjoy. If you have to try so hard to make someone want you, then it’s a ‘no go’ really, for me. They’re not that interested. They’re not that into you. I’m both unconventional and traditional all in one. Boys should chase girls. Always. If they don’t, then i honestly just think they don’t care. (And sometimes that isn’t the case, I know. But i need a brave man.)

Plus ‘Josh The Bartender’ once told me that when a guy loves a girl he’ll place her on a pedestal and that pedestal will be so high that no other girl will ever even come close to her. I’ve remember that and every time my paths crosses with another…I flashback to it.

I miss Josh. Where the fuck are you??

So, after a conversation with ‘Katy P’ about cougar loving, sexting and life… in a Justin Bieber top…

Image may contain: 2 people, people standing, grass and outdoor

Katy P: ‘Boys just seem to *go at* sex. Real men, can READ ya body better during sex and grown up women give better blow jobs. We must, because you’ll know, don’t they always looked astonished afterward, with a *where did that come from* face. Lol. But no, I never sext. I’m not good at it. I never know what to say?’

Me: ‘I love sexting. I can talk some filth via message. Lol. But i’m a writer..it’s a strength. Hahaha. But yeah, I know what you mean about the blow job thing. You do know that Toyboys are so in right now. Everyone’s doing it. Shall we get more wine?’

Katy P: ‘Younger men are attracted to the confidence that a WOMAN has… over a young girl. We just say it how it is and get on with it. We’re not naggy. We’re better in bed. We know what we want and if we don’t get it…We sack it off.’

Me: ‘They’re not forward though. They’re more terrified than anything, I think? I can feel them being terrified. I like forward. Not creepy forward. Just emotionally brave men. I don’t like them playing the *game* of love. It’s long. I don’t have time for that shit.’

Katy P: ‘You love eye candy though!!!’

Me: ‘Well yeah. I want them to be hot. Who doesn’t!! But i’m a personality girl. I mean, look at that Creepy Deadpoll guy, that follows you about. I only don’t like him because his personality is off. He’s strange. His social skills are wank.’

Then I found myself stood by hot dogs with one of my besties Jenna, as the Tour De Yorkshire *whizzed* by to cheers. I watched it for a bit and then sacked it off for a drink and a blog at ‘Ego.’ It was there and I supported the women’s race…but let’s face it...ROLL ON THE MEN IN SHORTS!!

Jenna: ‘We might as well become lesbians.’

Me: ‘Bagsy the *lipstick,* one, cos i’ll need you to put the bins out.’

Jenna: ‘You just need someone who’s cares so much, but is like FIRE. Someone who knows what they want…They want YOU and they’re not gonna let ANYONE ELSE FUCKING HAVE YOU. YOUR THEIRS.’

Me: ‘God, you’ve made that sound so hot. Haha. I love that. I’m looking for actions not words. What they DO. Not what they SAY their gonna.. and they need to be self less…I hate selfish people.’

But is that too much to ask for? No. So nowadays, I just do the ‘happy being single’ thing…until a Knight comes a striding in with his ‘one armed scoop.’ I’m someone that will feel it straight away…and i’ll finally be putting the ‘square peg, through the square hole,’ without complications…

Bethy G: ‘Do you want a biscuit. Men are shit, they’re all the same…’

🙂

Chrissie x

Image may contain: Chrissie Wunna, outdoor