Courage, Va Voom & New Dates…

Image may contain: 1 person

Me: ‘Just help me hate him…..’

(I’d screenshot a pic of a dude..Oh fuck it…’The Swirl’ and drawn a tacky, free hand, red love heart around his head, lol  and sent it to her…my bestie…via Snapchat. Haha. Now, I am very aware, that i’ve just made myself sound moderately creepy. Yet, I do it all the time, for kicks. It’s jokes and funny, so shut the **** UP. 🙂 Only she would understand! 😉 Not you!!! J )

Firmonnell: ‘That’s easy. He ignored your last two messages. Fuck him. He’s so selfish. He only cares about himself. He doesn’t love anyone, BUT himself. I love you. Now, get yourself to Liverpool and have the most amazing time on your ‘date’ thing.’

And just like that, as she waved the flag for all things love, friendship, truth and ‘Girl Code,’ my self respect and kitty power *whooshed* straight back through my system. I grew 10 feet tall, slipped on a spikey set of heels and got to life, with a much more stable strut of ‘sass.’

Everyone needs a friendship like ours.

I love her so madly. No one can deliver the truth to me, better than Firmonnell.

Sometimes, you just need to hear something, don’t you? Even if your ears don’t like it…We girls kinda sell ourselves short all the time, don’t we? I’ve done it for years, when it’s come to men. I’m 37 years old and still learning…Lol. Know, that you’re not alone and know that you fucking need to KICK THE HABIT!!

Chicks R’us!

(I’m not meaning t be sexist. I’m only speaking for the girls, simply because I have no clue what it’s like being a guy and I am someone who believes we’re wired completely differently.)

Right, i’ve just shopped. I’ve just had a skype meeting in regards to work. I bumped into @kateslice28 at the Jeff Banks store, via my shopping totter…

Kateslice28: ‘She wants a job here…’

Dapper dude: ‘Oh! Well..hand your CV in to…’

Kateslice28: ‘She doesn’t really want a job here…’

Me: ‘Haha. My CV’s just a series of Insta pics. Here! Watch me do this…! Now, watch me do that!’

Then I left and bought Kylie Jenner nail polish, in the sale.

My life rocks.

I’m errand running today because I leave for Liverpool tomorrow, just for a night. I have my ‘friendly, meet up’ as I’m calling it, because I just don’t like the word ‘date’ anymore. It scares me and makes me feel awkward…and scares me…and makes me feel all awkward Lol.

Kateslice28: ‘I really don’t mean to make you feel more terrified than you already are! Haha. Sorry! But it’s the truth. It’s always awkward, at first. Just go. Have some fun!’

SHHhhhhhhhhhhhhhh….

It’s going to be a breeze. It’s an easy going ‘meet up’ for drinks, because ‘The Gent’ in question, will be shimming straight from work…and that’s better…as it helps take your mind off stuff, doesn’t it…? Plus, I will have had wine. So ofcourse, on the whole… that makes it much easy for ME!

I need a cocktail now.

I’m fuelled by fruity umbrella drinks. My bodies running out of whip.

Yet, yes. There’s nothing to be terrified of. He’s been nothing short of lovely, to me, so far.

Savannah B: ‘He still has time to stand you up.’

Me: ‘Haha. Get lost. He’s already done the *really excited* message. Saying that…I don’t actually know where i’m headed yet?’

I’m lucky. Life is good. My Insta Story is smashing views right now and i’m kinda loving that, because it makes me pull out ‘all the entertainment’ because i’m a show off.

LOOK AT MEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeEE………….!

Everyone’s asking me about the ‘got my initials tattoed on him’ guy….He HAS given me a dare. Can’t remember if I told you, on the blog, or not? But I’ll be filling you in on all that… at the end of the week, I reckon? I kinda need to get Liverpool, work and babies out the way first. I’m excited to tell you everything, but right now I’m prioritising well…and getting my little life, jiggle on.

I will say that TODAY, I am on, DAY 18 of 21, of my ‘Breaking a bad habit’ ting. I can’t believe i’ve done 18 days. I can’t believe that I haven’t AT ALL relapsed and I can’t believe that i’ve suffered ever single withdrawal symptom and still just got on with being a champion, with a hair toss and a smile. (I’m not even as pathetic as I thought. Wait. I never thought I was pathetic. I wouldn’t have done it, if I knew I wasn’t flourishing with will power.)

Anyway…

They say it takes 21 days to break any habit. Once i’m at day 23, i’ll know that i’ve actually done it!

I will be rewarding myself greatly!!!

(I love how everyone thought it was drinking….I received so many messages about it. But yes, it’s not. Everyone needs a vice, and  a ‘tipple’ is certainly mine.)

Aww! I forgot to tell you..

‘Tats’ (do you remember me talking about him in a previous blog? If not, ‘search’ him.) Anyway, he sent me a message on Saturday night. Well, no..it was early Sunday morning and just read…

‘Hey..’

He does that all the time, as he searches for…well….Anyway….

I like ‘Tats,’ I always have and I think he’s sweet. Yet he only messages me now, during the ‘early hours’ and we all know what that means…and although it’s  flattering…if you don’t do things the proper way…I guess, after everything i’ve learnt or been through along the way, in life…I just can’t take it seriously, until they do?

I’m worth more than that…

(I know, you’re not reading this…but I wish you were…)

Things are really exciting for me, right now. I don’t know where my story ends? I just know that every single piece of it, seems to be worth it. I kinda look around me every single day, hoping for the best…yet expecting nothing without the art of hard work, or ‘magic.’

I know that dreams come true. I certainly don’t know how? Is it hard work? Is it fate? Who knows?? YET, what i’m sure of, when it comes to this little thing called ‘life,’ is that we’re all kinda in this together….be you in flats, heels or barefooted.

Thank you for following my life…

Chrissie x

Tats, Dates & What I Fancy…..?

Image may contain: 1 person, close-up

Hiya!!! We’ve made it to FRIDAY!

FRINALLY, Baby!!!

(As my five year old son, Junior..would say. 😉 ) 

Grab ya best nipple tassles and get ya *shimmie* on point!! (Ruby, my daughter, would probably say that.)

It is THE WEEKEND!! (Well, almost.) But it’s important to have a weekend mentality, before it kicks in, because otherwise, you’re not only dull, like the broken custard cream at the bottom of the biscuit tin. You’re also not embracing the excitement, to come and that alone, in Wunna Land…

is a SIN!!

I love Fridays. I don’t know why, because it’s not like I have a Monday to Friday kinda job? I reckon I just enjoy celebrations of any kind. So fuck it. It’s FRIDAY! I’m in. I’m there!

Shake ya…*I’ll let you fill in the blank.*

I’m on rest today, due to my body being on the mend. I know, from my Insta story, it looks like I rest all the time. Hahah. But believe me, they’re just snippets of moments, that are filmed for YOU, either on the spot, but more often than not, FILMED PREVIOUSLY. 😉 A lot of work is going on behind the scenes in Wunna Land right now, with the old glammy career and the jazzy business of life.

That is my business…LIFE.

(..ofcourse done glamourously, with a dash of wit and showbusiness.) 

There’s telly, there’s modeling, running a company and influencing. Now that the babies are beginning to do their ‘ting,’ it’s doubley busy…But by the end of the month, they should be signing up to an agent, which will take a lot of pressure of MOI!

I have so much to do and I didn’t even have my morning GIN!!

‘It’s not like you to do a morning school run, without a wine in your hand, Chrissie. Haha..’

‘Wow, you parked like shit…’

Anyway!!!

Lots of you already know from following my ‘socials..’ But recently, there was a Wunna Fan, that wanted to get my attention, so offered up a game of dares, on my insta story, during my daily ‘Ask Me Anything’ thing. I went in all ‘Big Balls’ and dared him to get my initials tattooed upon him…

Yesterday morning, I found out that HE ACTUALLY DID IT. Hahah. I saw a video sitting in my inbox the evening before. I think it was Wednesday. I didn’t dare even look, so I left it until Thursday morning. Lol.

YESTERDAY, was actually a really good day. I felt really fun! I felt really sexy! I felt really appreciated by everyone. My Insta stories are getting really popular now, because i’m being more playful and putting my back into it, a little more.

Being ME

And as the tale goes, it seems the best thing you can do, is be yourself. I know that sounds cliched. But like I always say, no one in the entire world can do it better. Plus, at 37, I don’t want to be someone who’s always so worried about saying the wrong thing, or censoring the juicy bits, that make me who I am. Some brands don’t like it. Some do.

Therefore, I’m full blown committing to just letting loose and well, knowing what I’m doing. I don’t think people should tell people HOW TO influence something…They already know what works for them, their niche and their audience.

Fuck! I was meant to tell you about the Tattoo guy.

Yes! He wanted to win a date with me…and totally got my INITIALS tattooed on his thumbs!

Chick friend: ‘You literally have the best life…I can’t get my own husband to do the fucking dishes, let alone a stranger TATTOO ME on his thumbs!!’

Hahaha! Love it! Well done, Boy!

Image may contain: close-up

So, now I can either go on a date with him, or subject myself to a dare. (One that he has already given to me, as an option.) 

I don’t ever learn do I? Fun, just gets the better of me…and that’s it. I’m a swine. But, to me, that’s what life is about. No one does it quite as well. Hahaha. I showed Ruby his tattoo and her face just dropped! 🙂 Junior said…

‘Why is he nuts?’ 🙂

Haha…

But, I think, it’s amazing. I was talking to my friend Liam about it yesterday. He’s just come off ‘The Extreme Diet Hotel’ show. I was doing the school run, with my phone to my ear in the playground, waiting for the kids, as I was telling him.

He was telling me about how he met some guy (he’s gay by the way,) in Bristol, bar labelled ‘OMG…’

Liam: ‘Chrissie, it was called OMG! for fucks sake! I saw this guy, he looked young, had a lip ring, so I ordered a jager bomb to be down with the kids and all that. I had to walk off afterward, because when I kissed him, all his friends cheered and I thought gosh, how young is everyone in here? He wasn’t even my type.’ 

Chrissie: ‘You need a man…not a kid. I like A MAN. I’ve dated too many,  not grown yet…..boys…’

Liam: ‘Put it this way, he wasn’t worth jeopardizing my type for…Hahah. I love you  guys, Chrissie…*Well, he’s not really successful and he definitely doesn’t look like he’s stepped off the cover of GQ magazine, but he seems lovely…* Hahahah!’

Chrissie: ‘This is why i’m always single…’

Liam: ‘Shit! You have that date next week, don’t you!?!’

And YES, I DO. But i’m not gonna call it a date, because I don’t know him? In fact, like HE first suggested…It’s a ‘Friendly’ meet up. Makes it sound lovely and less intense. You never really know, until you meet them, do you? A personality is KEY to me and it’s something that you can’t hide in person…even when you try to.

Can’t believe i’ve only just caught this clue…Lol.

I’m a personality girl now, in my old age. Lol. Yes, i’m still shallow. 😉 Yes, I LOVE ROMANCE. However, as long as I find them sexy, i’m good. I’m always gonna go on, how well someone treats me. How they make me feel. He’s been great, so far…He’s really humble and really ..decent to me…

(T Bone, IGNORED my last two messages. Cute. Lol. He keeps posting photos on his ‘story’ …of views. I’M A REALLY GOOD VIEW!!!! Open your eyes! Open your heart! Open…ANYTHING! HAHAHA. 🙂 ) 

But whatever…

Tuesday will be fun! It’s like an adventure and i’ll be heading to Liverpool.

‘The Gent’ (as i’ve been calling him,) has been quite attentive. He sent me a couple voice notes yesterday simply saying that he was looking forward to seeing me. Then he and caught me up, with what he did during the day with his son. (Awww.)

All good! Roll on Tuesday.

I’m in Doncaster all day tomorrow with Ruby & Junior…at The Frenchgate Centre. Hopefully, i’ll be seeing you there!

Ps/ Ruby saw a ‘sexy’ photo of me online this morning, by accident. It was just the one I posted this morning on my Instagram…She I only had stockings and a white faux fur on…and she said…

It’s like…

Thank you for following my diary. Be you. Live it! Do you! Be happy!

Chrissie x

Image may contain: 1 person, close-up

 

 

 

 

 

 

All the F****

Image may contain: 1 person, text

PR: ‘I don’t know what the F*** you think you’re doing, with this whole impromptu *win a date for a dare* thing?  Lol…You can’t just go around doing his dares, if they aren’t….’

ME: ‘It’s fun! It just happened by accident on my *Ask Me Anything.* Don’t blame me! Blame Insta! Haha. He hasn’t done it yet! So far, it’s just banter. Relax.’

PR: ‘If he wins a date…’

Me: ‘He probably will, as I’d rather have a couple rums, than subject myself to disturbing Tom Foolery.’

PR: ‘Stop, fucking talking over me. Haha. If he wins a date…You’re taking security. You don’t even know him. I’m coming too.’

Me: ‘Ugh. It’s not a PR operation. *Oh! Hi, Winner! Meet my PR & this giant mountain of a man, who will head butt you, if you annoy me…Romance is alive.’ 

PR: ‘Does it look like he’s gonna do it?’

Me: ‘Yeah. He looks tattooey. He even sent me a picture of what he’s thinking about getting done! He looks like he gets inked every 2 weeks… 🙂 🙂 🙂 ‘

And with a roll of her eyes and wiggle from Wunna Land, laughter filled the room, after a three second *pause* of fear and worry.

People worry too much.

Don’t!! It’s STICKY.

I’m an adventurer. I’m a life spirit. Even though i’m much more sensible and tame in my old age…The flirty 30’s. The wild streak, is just something, you can’t scrub off with a loofah. No matter how hard to scrubble.

It’s these moments that bring ‘magic,’ back to your life. It’ll be a memory. A forever, memory! Plus, I think he SHOULD get rewarded for being so bold. Being so fun! I’m grateful for people like him.

I love excitement. I live for it….Of course, with a side of love and a ‘swing’ of a great handbag. 

To be honest…

..I actually, think i’ve been accidentally, CLEVER about all this. Yes, it happened by accident, but  I decided to EMBRACE IT. Lots of people don’t other. I try and engage and appreciate, ALL the time.

I’m an entertainer. But I’m an entertainer, a model, a blogger…of the NEW kind…FRESH SLIDES…

I’m the innovative kind, where YOU can actually come be a PART OF MY ‘SHOW.’ Be a part of Wunna Land. Do life properly and connect with me, as our life paths cross. This blog has literally turned into a written word, reality show. It’s interactive…It’s modern. It’s what I used to talk about 10 years ago..But now it’s kinda happening.

It’s cool…

That Psychic in West Hollywood..2004. At 7.19 pm. It was  Tuesday night in LA.

( I was in jeans and this shit read belly top, that read ‘Manteaser‘ on it, instead of ‘Malteasers. WHAT THE FUCK WAS I WEARING!! And why did I start the blog with a F***, if I was just going to go ahead and swear anyway? Haha. Why do I bother, trying to be decent?)

Psychic: ‘You will start to write something, that will be the something that will eventually put your name in lights. Big lights… Opportunities, are gonna come your way..’

‘I’m a model. But I want to be a Popstar. I’ve just recorded a song with Capital Records..and..’

‘That will never happen. You’ll stay a model. You’ll actually become an actress. That is what you’re naturally good at. You’re a good model, because you’re a phenomenal actress. You’re a talent. But you’ll start to write something…and that is what will make you.You’re going to be a star. All I can see, is your name in lights…Do you have a diary?’

‘No…Anyway, what about my love life..’

( I walked out feeling unfulfilled.) 

WHY DO I ALWAYS RAMBLE!!!???!

Right. So yes! Lots of work. Lots of attention on my social stories right now. I thank you for that and all your messages of support! I put a lot into them…and I know it all seems ‘banter,’ but I do work hard for a ‘like‘ or a bit of ‘look at me.’ 

Hahaha…

..and without you responding, I wouldn’t have a story to tell. That’s why I love my ‘Ask me anything‘ because everyday, I get to learn about YOU,  from your questions, as you learn about ME. I actualyl never feel lonely because of it…

I love people…

Plus, with me NOT being as ‘out and about‘ as usual, due to my 21 day thing, it helps to keep my juicy flow of banter… alive.

I’m on Day 13! It’s almost getting harder now.

21 Days!!! Just Breathe OUT, Wunna!

(Lots of messages about this. But I just want to do it privately, for now. Then I’ll make you applaud me, once I know I’m steady, on good solid ground. 🙂 Oh and don’t fret. It’s not anything crazy. I’m not a massive druggie or anything. It’s just a habit, a wee little habit, that I needed to kick.)

Okay, to my love life…

(There’s literally not enough hours in the fucking day. I keep running through, all the things that I need to do, before the school run!! Utilize time! Utilize, time!  

So! Remember that I told you that I was going to meet ‘The Gent’ on the 18th, for a ‘friendly’ meet up. Well, it’s kinda like a date…but without the rigid formality. My chick friend wanted him to stand me up, because she wanted me to delusionally pine over ‘T Bone.’

I sent ‘T Bone’ a message yesterday. He opened and maybe with a shrug of disinterest, he didn’t respond. He had better life ‘tings’ to do. Haha.. He usually replies…Briefly. So he’s either just focusing on work, doesn’t fancy me anymore, busy, or is with someone…

Simples…

Break it down, Chicks!

*Waaaaaaaaaaaaaaaaa…*

‘The Older Gent’ who sent me his first message a couple weeks ago, got in touch with me over the last few days and has no intention of ‘standing up’ Wunna Land. In fact, he seems pretty organised. He seems pretty ‘together.’ Pretty stable and grown. He seems reliable. He works hard. He kept his word. He’s a father. Ex Pro Footballer. Retired. Now a pundit.  But most of all, he seems to care about my potential ‘maybe’ needs? He’s attentive. He’s nurturing. He’s really intelligent, without being boring. He’s flying in for work, from a different nearby country.

He seems lovely…

…and that’s refreshing, because the guys I meet, usually care about themselves FIRST, before anyone..Well any chick, that is. Or maybe, it’s just me? I’ve never really encountered any decent gent, (aside from one) who knew how to care for me, or look after me, without a prompt. Or without reading from the ‘Charm Script.’

Maybe that comes with age?

No, that’s wrong. I’m not ageist. It comes from life experience. Being lovely and respectful is just something you are. It’s not something you do because of an age.

T Bone is actually ALSO, lovely and respectful. But, right now, he needs to do him…and IS. I can’t knock him for that. I’m sure he wouldn’t mind dying a legend. Deservedly. However, what he doesn’t realize is that he already will. A great deal of people, including myself, respect what he’s already achieved in his life. I’m inspired by him.

(He’s occupation is also…football. He’s moved to the other side of the world, right now.) 

Anyway…That’s T Bone…aka The Swirl.

Back to ‘The Gent’….

On the 18th,  I’m going to meet The Gent in Liverpool, after he’s flown in and worked. I’ve never met before? I don’t know him?

Me: I need a new outfit and new hair!

Lizzie P: ‘Why do you need to spend so much money on looking good, when he’s only going to treat you badly, in the end? They always start off being lovely. T Bone was FILLED with loveliness and excitement at first.’

Me: ‘Hi. I’m Chrissie. I’m a glamour puss. You know that! I don’t live LIFE, like that! I want to look nice. If it goes well, then great. If it doesn’t then..Hey I looked fabulous! He’ll remember that! Haha.’ 

Lizzie P: ‘We’ll see…’

Then she shakes he head at me and walks off. Lol.

So much is going on? Real Dates. Old Flames. New Habit Breaks. Tattoo challenges.. Insta Love. All the work. Good friends. Family. Babies…

All sorts…

I kinda need a vino…

Chrissie x

Ps: Miss. (Does PR) Murphy, was on a late night train from Yorkshire to Essex last night, after approximately ‘seven wines’ and got excited about my MadLipz, Voice Over App. An app where you can put your own voice and words, over famous movie & tv scenes. I’m addicted. Mine have been ACE.  She downloaded the app. on the train, last night,en route to Essex, after a…

‘WTF is this??’

It ended like this…

‘Shit! I just opened it on the train and it was some violent swearing scene! Hahaha.’

I’m sure she was fine. Everyone loves a ‘seven wines and swearing’ combo.

 

 

 

 

 

 

But which boy will stick?

Chick friend: ‘So, did he reply?’

Me: ‘Who?’

Chick friend: ‘T Bone…OR The Gent….either of them??’

Me: ‘Yeah. Yeah. They both did…One replied straight away and then wished me a really great day this morning, with an emoji kiss.. and the other replied with the words *naughty ass.* Hahaha…’

Chick Friend: ‘I already know, which ones which. Lol’ 

But in T Bone’s defense….he already knows me & we’re quite bantery and highly sexed by nature…We’re northern and cheeky… Plus, he’s already had sex with me. Already ‘sampled the goods.‘ So he can get away with ‘naughty ass.’ I’m not new, to him..

The Gent however, has never met me, doesn’t know me and of course wants to make the best first impression possible…which is honorable and lovely. I like that. It’s kind. It’s sweet. It’s thoughtful.

Chick Friend: ‘He still wants to bone you though. Haha. He’s just approaching it well..’

Me: ‘POLITELY! I like good manners. Everyone wants to bone me mate. Lol. That’s not the problem. It’s who wants to KEEP me, that IS! Someone who doesn’t JUST see me as a Bone Festival!’

Chick Friend: ‘I love how you put *Festival* after everything…’

Me: ‘It’s my phrase for * a lot of…* I have my own lingo & I love how you all just understand it, without me usually having to explain it to you.’

I’ve just shot a bunch of instagram pictures with shows dragging out my mouth, whilst dressed in lingerie. Lol.

This is my life.

I’ve also gathered up enough Insta Questions now, from you, to place on a blog…which will be coming up shortly. I just didn’t have enough ‘juicy’ ones before. Yet, you listened and you delivered, dolls!

I’m running a business. I’m juggling babies. But it’s awesome right now. I wanted a wine at 9am, but didn’t have one. I’m currently blogging, with a giant, glamour pussy hair piece, wedged upon my head, whilst  just being in knickers.. as I sit around flamingos.

I’m gonna need that wine after this.

Then I had one meeting. Caught up on my emails and made my plans for the future…before I shot.

I’m always making plans for the future. (I’m talking work right now. I’ve left my fucking love life to fate…cos GOD, I can’t seem to do anything about it.) I’m quite an ambitious girl. I’m quite determined girl. But it’s done with love and fun. Not utter evil, spitefulness like Roxanne Pallett. Lol. (Yes! I got my dig in!)

So, i’m really excited, because i’m gonna get there..I can feel it. I can FEEL it. I just need to catch it. But it’s down to life ‘magic’ now. I’m not in a race. I’m gonna do it well.

To me it doesn’t matter how MANY things you do, it’s all about doing that ONE THING so well…it’s makes UTTER IMPACT.

That’s kind of how I feel about love also. I’m a one man, woman. I’m not one to play with lots of boys. I hate that. I want true love and don’t believe you’re fated to be with everyone…JUST ONE OTHER HUMAN.  When I love, i love hard When I fancy, I have a one track mind and i’ll always only focus my heart on that one guy…once sprung.

(Ooh, my boobs are looking good today! Just caught myself in my mirror. Lol. Sorry.) 

My friend Liam Halewood was on the telly last night, on ‘The Extreme Diet Hotel, on Channel 4 and I just wanted to say how proud I was of him, because he’s such a talent and he wants to do well, (like us all) and i’m sure he’s had a rough time with it. It’s not easy. So he certainly deserves a bit of ‘look at me,’ that lasts. His soul is good. He’d do anything for anyone. I’m really glad that I have him as a friend.

PLUS…

Today, I watched him do a ‘Wheely Bin’ workout, where you hold onto the back of your ‘wheely’ and flick your legs behind you. Lol. After every five flicks, you then have to slut drop, STILL holding the back of your wheely bin and only in PINK. You can only wear pink, when doing his exercises.

All my friends are just awesome.

If I had a round of exercises it would simply be…

‘Pick your wine glass up…and neck it in one…’

That’d be it…in heels. You’d have to help heels, to help your calves.

It helps your bat wings, your neck muscles, your gag reflex and it’s literally great for the soul. 🙂

I’m really looking forward to meeting ‘The Gent’ on 18th. I know I keep going on about it. But i love meeting new people and so far, he’s been lovely to me. He’s been attentive, without being annoying. Lol. But I do need to see, as things are different when you meet someone in person, aren’t they…and it’s not like i know him?

Yet, the thing is…with The Swirl aka T Bone…We’d already talked lots and lots before…Life kept sort of,  pushing us together and pulling us apart…Anyway, when I met HIM, for the first time, in person, it was actually amazing. I think we got on better than we thought, because it was just so easy. Just so perfect.

I mean, that could’ve gone another way…but it didn’t…So meeting The Gent in 2 weeks, will give me better insight..Lol.

I almost wish guys came with a quick film trailer of their romantic history, so i could see what I was getting myself into.

Anyway, I’ve godda get back to work.

Thank you following my life.

Hit play…

 

Love you..

Chrissie x

 

 

Dating as a 30 Something & Gin.


ac70

Today began in a more stressy fashion when taxi companies lied to me with ‘just around the corners…it’ll be five minutes.’ An hour and a half later, with big hair, the new Estee Lauder bronzer on my kitty cheeks and a change of work coats, I took matters into my own diva hands, called another company and got to work in fifteen minutes. Still late, which I HATE. If i despise anything it’s being late for anything, or people being late for me. 🙂 Yet with understanding words and an ‘in taxi’ resting bitch face that could win awards…things panned out alright, as hey…it’s Christmas…the season of working hard, playing hard and not letting the niggly shit that you can’t help get to you.

THEN part of my life was spent knelt on the floor, with scissors and cardboard, in jumper boobs and work trousers…as I wrapped a Christmas tree in tin foil, as onlooking colleagues mocked my existence and talents. LOL. I almost had a meltdown, as it seems i don’t have the patience for such Tom Foolery. Tin foil is not your friend. It hates you. But I survived it. I just remember looking up at ‘Firmonnell’ and saying:

‘Is this part of my life over yet?’

And hey..It was! Yipppeeee! So again…not so bad. At least i looked good doing it.

Away from that and with a hair toss…

I’m getting LOADS of messages in regards to my love life. You all want to know what’s going on and if i knew myself, i’d tell you?

Dating at 30 something is hard, be you a guy or a girl, as you pretty much have your life and ways set. SO SET that you become more choosy when it comes to letting new folk in to ‘do forever,’ with ya. Plus, 30 somethings are now looking good, making money and if they’re not already settled down and single, they’re either not bothered as life is dandy anyhow, jaded, or fretting about having no lover. It kinda goes in waves, doesn’t it? I know that I’ll dip in and out of each box…in heels.

I’m really great on a date, as i’m chatty and fun, sexy and…(i can’t think of anything else?) Yet, i will say sometimes, i’ll feel nervous and when i do (like i’m a guy) I’ll delicately and glamourously push a ‘panic button’ and a GIANT pink, transparent force field will slowly and sexily raise around me, until i feel 90% comfy. It can take a bit of beckoning from the other party….even if it seems as though i’m being more than confident. (I remember when I bumped into a guy in LA and I told him that I was a total loon and 90% a mess. I’d just gotten divorced. He looked, smiled and said, ‘90% a mess? That’s 10% all good honey, I’m in!! ‘ 😊 )

But moving on, as it’s making me feel weird…

I’ve said it once and i’ll say it 42 times, I AM NOT ON TINDER or any such sites. If you believe you are sexy chatting with me, on any random or popular dating site…you really are not. It’s not me.  I’m sure the Tinder version of me is much naughtier via written word. I can’t type dirty, i find it too hilarious. It doesn’t feel real, it feels more funny. Like a prank. Doesn’t mean that i’m not ‘naughty’ when i’m meant to be ‘naughty,’ so to speak. *Wink here.* I’m sensual by nature.  But no, i’m not on Tinder or POF or any of that diddly dum. I find it the most awful way find ‘true love.’ To me it all seems like ‘hook ups’ and unserious talking to people for no reason, or boredom. It’s dull. It’s definitely for some people, but for me at thirty five, with all my shit together, a bit of glitz, a whole lot of glam and a ‘Wunna’ tag, I see it as the most unromantic way to potentially find love. *SWIPE*

I’m a chemistry kinda gal. I need to be in front of  you face to face, body to body, mind to mind…with cocktails (ofcourse) in order to feel something more than ‘bants.’ I HAVE to be able to feel something. (That sounded fun. 🙂 ) To be honest, I don’t have enough time to Tinker on Dating sites. The easier a guy makes it on me the better. I don’t like boys that are too challenging. I like to get my own way. 😃 Don’t get me wrong, LOADS of my friends have found love on plenty of dating sites.Yet for me it just doesn’t work. I can’t be bothered. It’s dull. I’d rather be single in the city until Mr.Right taps me on the shoulder and smiles.

Plus, I have this theory that boys who want to date you tend to hide behind an online bravado don’t they? They can talk the talk, yet often are unable to walk the walk. I mean surely a real man would connect with you somehow, call you/message  you and then just ask you out on a drink/date or meet up. It’s called being NORMAL and being a GENTLEMAN. If they can’t do that…then they’re too scared and obviously need to sup a can of ‘Man Up.’ Why have men stopped being brave?

God! I went on a rant then and i have no clue why? I need gin. It shuts me up and refreshes me like a ‘Ctrl+Alt+Del.’

‘Spanish Doctor’ Whatsapp’d me today. It was bizarre because i had forgotten about him. I had to even think if it was even this year or last year when i met him? AGES AGO! I shouldn’t have met him really, as he only wanted to try and bone me, however silly me didn’t realize at the time and when i didn’t ‘put out’ he got narky. But i just couldn’t find it in myself to be attracted to him enough to want to get sexy…and I’m not like that. His personality sucked and it concerned me. Lol.  I remember being sat away from him, with my arms crossed pulling moody faces because I didn’t feel comfortable around him in the end. I know, lol! Very mature of me.  BUT IF YOU HAVE EVER HAD THE ABSOLUTE PLEASURE OF GOING ON A DATE WITH ME 🙂 YOU WILL KNOW THAT SUCH BEHAVIOUR DOES NOT OCCUR. Hahaha!

I just ignored his message. He’s a strange one…Yet he served a purpose as it was a time where in which i had come out of a relationship with Ben, who wasn’t really fulfilling my soul and I needed to just feel again, as my heart was just soaked in absolute utter boredom. I felt like a baby sitter. I felt like the guy in that relationship,

It’s weird isn’t it, because you have to be with someone who’s exactly GREAT for YOU. I was having this convo with ‘London Business Man’ the other day, in regards to him picking a chick to date. It’s like they can’t be so ‘cherry pie,’ as being a being like i am….it really doesn’t stimulate you. Yet they can’t be an absolute crazy nut job, always depressed or down or an absolute dickhead either. There has to be a balance where in which they’re a bit of everything, your best friend, expressive, fun, loving, thoughtful, but you are so physically attracted to them that your sex life is decent and you’re not just dull *high five* buds.

I’ve rambled. I’m off to have gin.