Will you still love me….

Image may contain: 1 person

I had such a ‘drama’ Monday, after the most blissful & peaceful weekend of ‘family.’ I’ve got so much going on, that i’m filling myself with a delicious flourish of stress. It’s kinda topped up with that beautiful thing we call ‘anxiety,’ simply because i’m terrified. I don’t even know what’s wrong with me? So, i’m gonna go with hormones?

I’m back on the telly shortly…That’s worrying me. I’ve got a lot to organise with the kids…That’s worrying me. I have shoots galore and auditions coming out my ‘hooty..’ That’s worrying me. My love life is *whizzing* around me, almost madly…I don’t even know what’s going on? Yes. I get a lot of attention. Yes, I’m single.

However, I’m noticing that, if I ever begin to feel for anyone, I get stressed out, because giant *CAUTION* signs go up everywhere. I’ve always had a shit love life. So, it’s scary. Plus,  I’m absolutely emotional, so to me, it only means ‘danger.‘ I do not ever want to get my heartbroken again….EVER. I tread carefully. (Well…fuck that. I ‘stiletto.’)

I have travels and schedules and places to influence…Everything’s a juggle…Sometimes, I panic and I can’t even breathe. (Cue: Drama 😉 )

But the weird thing is, i’m HAPPY. I’m really happy and maybe being so happy, or so lucky, makes me worry because LET ME TELL YOU, my life hasn’t been so easy….Haha. It’s laughable.

Basically, I’m scared of everything right now, because i’m having to pinch myself…and I need to ‘Man up,’ count my blessings and get on with it, with panache.

Anyway…

At the weekend, I did Meadowhall with The Wunna’s and Ruby. (Junior was at his Dads.) We were pretty much treated like Meadowhall shopping royalty (and I thank you for that, because I don’t even know why?) It did feel wonderful though.

Image may contain: text

We shopped and stopped at Wagamama’s. Then after cocktail refuels, toy stores, makeup counters, new hair (we all need those extra few inches,) and my brand new chakra beads…Life felt almost perfect.

Ruby: ‘Mum. You’re chakra beads are not working. You’re CRAZY. You’re still nuts. They don’t work.’

(She is right, though. Even though I told her to ‘shush.‘ At this rate, i’m gonna need to see Buddha and get blessed by monks, or something! Maybe i’m just not meant for ‘Total Enlightenment.’ Maybe, i’m meant to live this ridiculous life of pathetic glory, for your entertainment… Haha.)

I’m starting to believe that…

‘Hey Destiny…You’ve fucked me over. You’re off the Christmas card list! You’re chilling on the naughty list, with Cupid and a few Pretty Boy exes from 2004.’

This is how I feel right now…

Like I’ve drank 42 energy drinks, had a bottle of rum, taken all my clothes off, and then thrown MYSELF to the lions.

Then…because i’m not at all mental….

…I lost the car…I always lose the car…Oh! Wait!! I don’t mean?Ugh. I’m rambling. I didn’t REALLY lose the car! I kinda ‘misplaced’ it? Y’know, when you can’t quite remember where you left it? 🙂 My Mum, drove home, because obviously, I guzzled Aperol Spritzies…after The Disney Store.

Fair enough, there was lots of wine, brunches and fun over the weekend. I checked in with my friends…briefly. Got on top of work. Then just relaxed with the kids. However….one of my favourite moments of the weekend, was the ‘school mum..’ catch up…

(There was a kids birthday party over the weekend…)

Miss.Murphy: ‘What are you wearing!?! Lol. Who wears glitter shoes to a kids party..?? Haha.’

Me: ‘Shut up. Lol. These are my driving shoes.’

Sam: ‘Does Ruby want Pizza?’

Me: ‘It’s like the Real Housewives of Yorkshire…’

Mum: ‘I got asked to be on Real Housewives of Marbella, a while ago, but I said no…I’m too boring, for it!’

Me: ‘You said NO! As if you said NO!! I can’t believe you said no. I would’ve moved to Marbella, to have done it. Haha.’

( I live for that show…It calms me, when I’m stressed. Yet, so does the occasional Jeremy Kyle episode…? So, yeah…I’m mental. Ignore me.)

Other Mum: ‘Oh yeah. I’m gonna be flying away with him.’

Miss. Murphy: ‘You’re actually going now! What about…?’

Other Mum: ‘Oh…he doesn’t know..’

Miss.Murphy: ‘You said he was fat and bald…But he’s not at all?’

Me: ‘How have I sat here for an hour and not known it’s your birthday today!!’ 

Miss. Murphy: ‘So, are you seeing your date again?’

I never thought i’d be a traditional ‘school mum.’ Yet, there’s just something about this group of Mamas, that is filled with the ‘sexy.’ They’re actually not traditional, school mums, in rain macs. They’re alive. They’re fun. They have designer shoes that read ‘LOVE.’ Louis Vuitton handbags and possible stables…’

They’re, what I call ‘Prosecco Mums,’ and I love them, madly. I’m like the tragic misfit of the bunch. The single, no husband, disorganized one, with a suggestive Insta profile…

We’re all really different from one another. Yet, w’re all great women. Confident women. Great mothers and well, I just really enjoy they’re company.

Then all our kids ruined everything and shoved tall plastic, slush palm trees, in our faces… 

At that point, the gossip got censored…

My inbox is * pinging,* almost every minute, with people asking me about my love life and my last date etc…

All I can tell you is that, the guy that I did the Manchester Airport date with, was wonderful. He says he wants to see me again, and I definitely will. I found him really sexy and confident. He’s smart and thoughtful. I liked him. I’find him interesting…I want to know lots about him…I’ll definitely be meeting him again. (I’m only one ‘meeting’ in. So it’s all ‘early doors.’)

I’m just treading carefully…Like I said, I’m not bothered about getting my heart broken, right now, when I have so much going on…

I eventually want to fall in love. I’m a true romantic. I want to be swept off my feet. Adored. Respected. And y’know, in that one meet up, my date was that! He was a REAL MAN, which made me notice that I’d not only been looking in the wrong place for love, but i’d wasted a lot of my time, on ‘little boys.’  At 37 years old, I don’t need to be doing that!

When it comes to love…

…this time..because obviously i’ve been married three times and had numerous flings and relationships..I want to PROPERLY fall in love. I want it to be stable and forever…with no stress. No drama.

And I do want to just say, that even though on paper, i’ve dated, romanced, flinged, loved, married, divorced, sexed..and well…just all sorts, with men, all over the world.

DO KNOW THAT….

… I never did all that because I was a floozy. That’s one of the biggest misconceptions about me. I’m a love bunny. There were options. I was young. A glamour model. Off the telly…Growing up in Hollywood…All sorts.

Yet, I never was and still not a man eater. I’m non judgemental. I’m modern. Yet when it comes to love, I’m quite ‘fairytale.’ I’m quite traditional…I’m a hopeless romantic, with a capital ‘H.’

I’m tragic…

So, every single time, I went into these encounters, with men, boys, gents, or misfits..

I always hoped (like any girl or woman,) that they would love me forever.

It just didn’t and still hasn’t quite worked out that way….

It’s actually only when I suddenly realise, that they guy i’ve been chatting to, or dating, only see’s me as  a ‘bed notch’ or someone they daren’t date… It was only THEN…at that point, when I HAVE to  file the encounter under ‘casual,‘ and ‘take it on the chin,’ without being embarrassed.

So i’m accidentally, a sassy, sexy, modern day woman.

The ‘Brand’ goes alongside that….and that’s fine with me, as it makes me very ‘now.’ It gives me the necessary ‘street cred.’ I’m swag. I’m cool…I’m…Blah, blah….

You get it…

Y’see, when it comes to WORK, I am that. I’m fire. I’m determined. I’m ambitious. I’m a glamourous, kitty DIVA, sprayed over, in solid steel, showers of glitter. Champagne pops around me and naughty winks, fill my walk way…

When it comes to love…I’m the opposite.

I’m not someone who really wants random casual sex. I love sex. But i don’t play a numbers game. I want to feeel a connection.

Plus, If i’m honest, I can have sex with anyone… I have an inbox full of offers…almost every few minutes.

That doesn’t make me feel mighty. It’s flattering. I appreciate the ‘adoration..’ Of course I do….

If anything it stresses me out, because I think, ‘how the hell can I have so much attention and not find Mr.Right. That ONE MAN, who will truly love and treasure me forever?’

I’m ready to fall in love…

I’m just scared to….

It makes me anxious…

Anyway…

Away from all that…Sunday morning was great because before Meadowhall, I got to chatter to Lil’ Sam Reece. I shouldn’t call him ‘Lil’ as he’s pretty grown. He’s a good guy.  I’ve referred to him as ‘Tats’ on this blog before.

I like waking up on a Sunday morning to a Reecy phone ‘ping.’ We’ll just have brief morning banter. ..then get on with life. We chatter in ‘spits & spots’ a lot. We both always have really shit love lives…We’re both ‘Yorkshire.’ We actually get on well. It’s easy. We wired the same way. We have the same banter.. This Sunday we talked ‘car bonnets/hotels and flat caps.’ 

I was actually gonna meet him for drinks..But I ended up doing Meadowhall instead and he ended up doing boy drinks…

But he’s a good guy. So I have a lot of respect for our Sam. He’s a good buddy…I’d see Sam as the kinda guy, i’d go for a drink with and kiss in the elevator when no one was looking. Haha!

(That hasn’t happened, by the way, before you all get excited. But i’d definitely kiss him in an elevator…It’d be a waste of ‘sexy’ people, if not. I don’t like to waste sexy people. You only live once.)

Right! I’m off!

Have a fantastic Tuesday!!

I love you.

Chrissie x

ps/ I’m about to step up my game…So strap in!

Image may contain: 1 person

 

 

 

 

Babies, Soul Mates & Welcomes into Wunna Land

Image may contain: 1 person, stripes

Lots has been going on! I’ve kinda plummeted into a super busy time and Wunna Land has now picked up speed. I’m sorry there hasn’t been a blog daily, yet hopefully you’re all following my ‘socials,’ which kinda takes the pressure off a little. Lol.

I’m almost back on your telly. I’ve started all my PR shenanigans. I’m influencing like the crackers (which I’m actually really grateful for.) I’m currently filming ‘Welcome To Wunna Land’ which is my new IG series, my new IG show and I’m actually really looking forward to having you truly peek into my world.

IT’S INSANE.

But yes, It’s not as easy as everyone thinks. It’s actually quite a bonanza, as I juggle my career, my business, life as a single mum, film new shows, shoot in bikinis, audition with everything crossed, try to handle a social life, maybe handle a love life and let previously filmed shows air…

ALL AT THE SAME TIME.

The babies, Ruby & Junior, are now (after being offered bits of opportunity) are now ALSO filming through Summer and also at the very beginning of their ‘influencey’ careers. (I’m really proud of them,) so in TRUE Wunna Land style, PLEASE DO, take a moment to show them some love and FOLLOW their instagram page..

@RubyandJunior

Image may contain: 1 person, sitting, child, shoes and outdoor

@RubyandJunior

I’m feeling a new chapter. I can feel it in my bones. Luckily, i’m great at new chapters, so I’m filled with utter excitement.

I will say that I’m getting hit on left, right, centre and inbetween…and from every angle, that an boy may come from. I’m flattered. Yet, not that easy a pull. Plus, I think everyone ‘chats me up’ in the wrong manner. You have to know me really well, to know what will make my loins tingle, or my heart strings tuggalug. Lol.

It’s kinda been same lines, different faces…

I’m kinda pretty schooled, when it comes to the dealing with the advances of gentlemen. So it internally makes me giggle, as I watch them struggle their way through the process. 😉 I’ll always be lovely. I’m that way inclined. Yet, I have heard every single line, and witnessed every single approach ever. You’ll know if I fancy you, because I WILL just flipping tell you. Lol.

It’s as simple as that.

The best way to approach me, is by being forward…If you ‘dance’ around me i’ll just get bored or merrily zone out.

Plus, I look for a man who isn’t afraid to move forward, because it shows emotional security and confidence and fucking hell, he’s gonna need it.

Let’s just say there’s been a lot of ‘dancers’ (and i’m not used to that, as growing up in LA, the boys just went for what they wanted) and when you ‘dance,’ it makes me think you’re a wee bit afraid (which is fine, I get scared too and it’s shit.) But worst of all, it may make me think you’ve already judged me. (Oooh!)

ME NO LIKEY. I don’t like that at all.

The GREAT thing is that i’ve managed to hang out with my bestie ‘Firmonnell.’ That girl is my soul mate. I nearly died and cried, when I saw her, because she just means so much to me. She is the ONLY PERSON that I tell EVERYTHING TOO…without censor. (And there’s always the truth and then there’s the REAL truth, isn’t there. lol)  No bullshit, no drama, just truths and so much love. We will never ever judge each other, along any part of the way…and when living in my current world, she is exactly what I need.

I love you.

(So, if you are wanting to grill me, and i’m fine with that, most of the time….JUST kidnap her instead, as she probably knows more about me, than I even know myself. Lol) 

She’s going to be my Giuseppe…one day.

(You don’t get that. But we do, so it’s dandy. 😉 )

I literally got THE BEST snapchat messages from Firmonnell, Hustle Barbie, Double B and Jonesez last night….and it made me die with glee.

I think Hustle sat in a bin and Jonsez got his nipple out? Double B looked hoochie by a BBQ.

MY FAVES

I LOVE YOU.

A great deal of drinks have been consumed. (I’m a good time girl and I enjoy spending my free time with friends…over drinks.) Yet, when i’m on my influencing and filming travels, it’s great because I am handed a nutritionist, a therapist (incase I go mental) and a dude who shoves people out the way, if need be. Lol. I always wanted a Sumo Wrestler security…Yet, no such luck. One day when I’m riding a better list…I’ll have one.

I fucking will!

There’s been lost of noise, lots of secrets, lots of laughter and an evening in a graffiti park at 3 o clock in the morning.

I’ve kinda felt alive and that’s all life is about.

I don’t stress the small shit. I ignore them and conquer the big shit with grace, privately.

Today, I feel like i have the best life on the planet. I feel like i’m living and feeling… I feel like I’ve met some really great people over the Summer, and those people I hope to treasure over the years.

I guess everyone crosses paths with someone for a reason…

When you find that reason…You actually BLOOM. It’s about figuring it out…

Anyway, i’ve godda dash. But I love you all madly. Thank you so much for following my life. It genuinely means so much to me.

Everyone’s asking me about my love life….I receive messages about it daily, almost every single minute of every day.  Lol. I will tell you that I’m a happy singleton, looking for love. The real kind. The truest kind. A proper little Hero.

TBONE: ‘She’s the kinda girl, you meet and you never ever forget. You really do try to at times. Yet, you kinda find yourself right back there, without realizing..and I guess it’s that impact, that makes her so magical. It’s an impact that she doesn’t even know she has.’ 

Pretty nice thing to say about me right?

Love you all lots.

Chrissie x

Image may contain: 1 person, standing and outdoor