Spring Cleans, Hollywood & Really Dodgy Fetish Parties ;)

I’m feeling all boated and knackered today, but i’ve got in the bag. My ‘Va Vooms’ on fire and because I feel like the busiest bee in all of the beautiful land…(Bee’s never look that busy to me, they just look like they try and SOUND busy, yet really they just fly around stinging people, whilst being stripey…) However, yes…I am busy with ‘the niggly bits’ the bits I despise. The bits where it comes in really handy, if OTHER PEOPLE do them for you. 🙂

*PLEASE HELP! HELP AWAY!*

And because I hate all things ‘niggly’ and it’s not wine o clock yet….I stayed really focused and distracted myself 🙂 by not concentrating, Googling bikinis and instead cleaned three rooms of my home from top to bottom, listening to ‘Little Mix’ in pyjama bottoms and a bra, and making work calls.

If I ever decide to clean my home that intensely from top to bottom…You know that I must be trying to bury my head in the glittery sand. I once threw out a pan and bought a new one simply because I couldn’t be arsed to clean it. 🙂

It’s like the most boring distraction in the world ever. It’s lame. Don’t do it. Sleeping with Greek men in togas is a good distratcion…Seeing what Michelle Keegan looks like in a bikini is a distraction…Cocktails…Friends, Banter….ANYTHING.

However, Scrubbing and hoovering is NOT! It’s shit. I only did it to burn extra ‘cos i’m bloated’ calories. But now i feel like I need 20 wines…

I have a really busy next 2 weeks…maybe 3 weeks…It’s jammed and at the same time i’m armed with The Wunna Babies. (Ruby squeezed all my Johnsons Baby Lotion of the pink bottle and and filled it up with water. That was fun. That was great! What a beautiful child. Didn’t at all make me want to RIP MY **&&*&*$$£”””” hair out. 🙂

Like the time when my LA guy roommate kept trying my clothes on in secret, when I was younger. I’d lay them all out, ready for a night on the razzle. I’d come back, after skipping off to buy wine, to find them inside out, worn…and smelling of sweaty boy. Lol. But much better than the time, I walked back in after late night Hollywood drinks…and found 7 grown up males, in pretend NAPPIES/DIAPERS, drinking beer and dancing in the living room….

I walked in with my best friend, who’s now a really successful film producer..(Good switch from ‘Party Boy’) and all I could hear was them panicking and shouting…

‘FUCK!!! DUDE!!!!! SHE’S FUCKING BACK ALREADY! DON’T LET HER GO UPSTAIRS.’

But me being Me…It weirdly didn’t bother me. Lol. I found it really funny..Plus, nothing is WORSE than having a secret fetish party and having a human, (who’s not part of the fun) *surprise* walk in…Let alone ‘surprise walk in’ and ALSO make you feel SHITTY… (Yet they were in diapers? Lol. I’m ridiculously laid back , when it comes to ‘taboo’ behaviour. I’ve seen so much…that that wasn’t anything really.

Me: ‘My feet hurt, are there anymore drinks…Why are you pretending to be an octopus? I’m going upstairs…’

Random Nappy Dude: ‘That’s Chrissie W’…’

Roomie: ‘Wunna…Yeah. She’s my roommate.’

Random Nappy Dude: ‘AW! FUCKSAKE DUDE!!!’

Roomie: ‘Don’t let her go upstairs! Oh! Hi, Matt!”

(That was my bestie.)

‘Chrissie, you’ve got some mail and that dude you went on a date with…that weird Bodyguard one…dropped your stuff back… Like a belt?’

Me: ‘Does it say *DIRT* on it? Is it that diamante one? He hasn’t even fixed the *Y* on it, has it…What an idiot. I hate dates… I’m just not gonna speak to him..’

And this was all when i was in my mid 20’s, and whilst my roommate was in a pretend diaper…and he was a lawyer. 🙂

HAHAHA. (Sorry, I’m just pissing myself….. My friend Matt & I did so much better for ourselves…Lol)

Upstairs was awful. Lol. Even I was shocked. I’ve told the story before and it IS embedded in this website…

But yeah…Lol…What I was actually going to say, is that now i’ve told the story…I noticed that the whole random fetish party didn’t bother me at all, yet the guy who decided to try on my clothes, whilst I was out, behind my back, BEFORE I HAD EVEN WORN THEM……

PISSED ME OFF.

So, it must be the little things that wind me up.

But anyway, thank you everyone for reading my blog! I’ve received so many inbox messages from literally all over the world, from ladies, men, girls, guys and saying that they’re loving it, hooked or have just had a first time ‘peek.’

Like ‘Trigg’ had a first time peek yesterday, because he couldn’t follow quite obvious instructions. Lol.

Trigg: ‘I didn’t know I could swipe up?’

Me: ‘What? Even though it says SWIPE UP??’

And a guy from Vienna messaged me this morning saying that he read yesterdays blog and loved it and that HE actually used to work right by me in LA, by The Grove. He has this wonderful Youtube channel about his travels, so I’m gonna check that out today.

Plus, I love that all Ladies, love a ‘school mums’ blog. Unfortunately, I went with diaper ridden fetish party today…But hey…It’s all about balance, right? 😉

I had a moment yesterday, where I stopped a second after being rushed out of a meeting and into a car, where I *paused* and got to chill for a moment….

I sent this message…

‘Missing ya.’

They replied with a..

‘Miss u to xx’

Then life scuttled us along…..

I’ve got lots going on, shoots, influencey things, I’ve got to fit in the time to commit to filming, flights to Spain, meetings, Motherhood…and my friends….

In this Chapter, my newest one…I am being a really shit friend. I went from having all the time in the world, to having no time…Or having to prioritse my time. Plus, I have ‘powers above’ who make me hinder to sacrifices. But I just have to do it. It’s work and i’m building…

But this weekend, it’s my chick friend ‘Fairytales’ birthday drinks…So I’ll be celebrating it with her at The Electric Theatre….

I actually almost forgot, because I had fittings and flights and all sorts of busy mayhem…But Mel reminded me on Monday….I love ‘People Reminders.’ And just like that…I’ll be there!

The Career’s going really well. I’m feeling really confident right now…

I’m gonna SMASH IT.

Cue: FIRE